Annons

Bubbleroom i nytt samarbete – vill locka norsk marknad

Det Boråsbaserade modeföretaget Bubbleroom inleder ett nytt designsamarbete tillsammans med norska influencern Lene Orvik.
Borås • Publicerad 6 november 2018
Bubbleroom skapar kollektion tillsammans med modeinfluencern Lene Orvik.
Bubbleroom skapar kollektion tillsammans med modeinfluencern Lene Orvik.Foto: pressbild

Som ett led i att stärka sin position på den norska marknaden skapar Bubbleroom nu en kollektion tillsammans med modeinfluencern Lene Orvik.

– Vi expanderar och ökar vår medvetenhet på de nordiska marknaderna kontinuerligt, och det här exklusiva samarbetet tillsammans med norska toppinfluencern Lene Orvik är ett steg närmare för att vi ska bli nummer ett i Skandinavien på festmode för kvinnor, säger säger Tina Malmqvist, marknadschef på Bubbleroom.

Bubbleroom har tidigare genomfört samarbeten med influencers som Isabella Löwengrip och Therese Lindgren, men det kommande samarbetet är det första med en norsk aktör.

Elin KullanderSkicka e-post
Så här jobbar Borås Tidning med journalistik. Uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.
Annons
Annons
Annons
Annons