Näringsliv

Bubbleroom i nytt samarbete – vill locka norsk marknad

Borås
Bubbleroom skapar kollektion tillsammans med modeinfluencern Lene Orvik.
Foto: pressbild
Bubbleroom skapar kollektion tillsammans med modeinfluencern Lene Orvik.

Det Boråsbaserade modeföretaget Bubbleroom inleder ett nytt designsamarbete tillsammans med norska influencern Lene Orvik.

Som ett led i att stärka sin position på den norska marknaden skapar Bubbleroom nu en kollektion tillsammans med modeinfluencern Lene Orvik.

– Vi expanderar och ökar vår medvetenhet på de nordiska marknaderna kontinuerligt, och det här exklusiva samarbetet tillsammans med norska toppinfluencern Lene Orvik är ett steg närmare för att vi ska bli nummer ett i Skandinavien på festmode för kvinnor, säger säger Tina Malmqvist, marknadschef på Bubbleroom.

Bubbleroom har tidigare genomfört samarbeten med influencers som Isabella Löwengrip och Therese Lindgren, men det kommande samarbetet är det första med en norsk aktör.

Välkommen att kommentera Har du synpunkter på eller reflektioner kring det som sägs i texten? Välkommen att skriva en kommentar via tjänsten Ifrågasätt. Tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Kritisera och bemöt gärna argumenten men tänk på att inte angripa personen bakom åsikten. Borås Tidning och Ifrågasätt förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.