Mecka vänder sig mot framtiden
Lyssna här
Här saknas innehåll
I vår nya serie BT-intervjun kommer vi varannan vecka att publicera en av våra helgintervjuer i ett poddformat.
I de närmast kommande avsnitten kommer vi att prata med utvalda profiler från Sjuhärads näringsliv om drömmar, rädslor och var den där drivkraften kommer ifrån.
Samtidigt som den digitala utvecklingen går allt snabbare, blir kraven på reklamens ansvar allt hårdare. En som gett sig i kast med den utmaningen är Meckas grundare Mats Alfredsson. För efter 30 år i branschen siar han om en framtid som kommer gå i en snabbare hastighet än någonsin.
Vi slog oss ner på Meckas kontor i Borås för att prata om bra reklam, branschens samhällsansvar och om de omtalade spelreklamernas budskap.
Lyssna på de första åtta avsnitten i BT:s intervjupodd
Här saknas innehåll
Här saknas innehåll
Här saknas innehåll
Här saknas innehåll
Här saknas innehåll
Här saknas innehåll
Här saknas innehåll
Här saknas innehåll
Här hittar du podden
Det går att lyssna på avsnitten till BT-intervjun på bt.se eller i appen.
Podden finns även på plattformar som Acast och iTunes podcaster. Sök efter BT-intervjun.